Awards

Digital Marketing Innovation Award

CustomerTalk reikt jaarlijks de Digital Marketing Innovation Award uit. Hiervoor nodigen we mensen uit die bij een bedrijf werken en vanaf 1 november vorig jaar tot nu een innovatie op de markt hebben gebracht in het brede werkveld van de digital marketing. Dat kan variëren van een social media innovatie die emotie meet, een mobiele techniek om location based technieken praktisch toe te passen of een andere innovatie die de marketeer helpt bij het realiseren van zijn doelstellingen en het uitwerken van de strategie.

De criteria die worden meegenomen in de beoordeling van de Digital Marketing Innovation Award zijn: het belang van de klant, de mate van innovatie, de implementeerbaarheid en het belang voor de organisatie.

Het voordeel voor jou om je op te geven is dat er vanuit CustomerTalk publiciteit wordt gegeven middels eigen aandacht, interviews en andere publicaties. Daarnaast wordt een persbericht verspreid onder andere media. Je krijgt dus free publicity voor je innovatie.

Wil je meedoen?

Je kunt je tot 1 november aanmelden bij Ment Kuiper, voorzitter van de jury, via ment.kuiper@customertalk.nl. Daarna worden drie innovaties genomineerd. Deze drie mogen een pitch geven van 10 minuten ten overstaan van de jury welke uiteindelijk de keuze maakt voor de winnende innovatie.
Lees hier het persbericht van de CX& CRM innovatie award 2017.

 

 

Digital Marketing Professional Award

CustomerTalk reikt jaarlijks ook de Digital Marketing Professional Award uit. De deelnemers en genomineerden zijn mensen die afgelopen jaar een strategie hebben ontwikkeld waarbij digital marketing mogelijkheden centraal staan. Dat kan zijn een introductiecampagne, een businessmodel op basis van digitalisering, andere manier van leiding geven of een innovatie aanpak van de digitale marketing strategie.

De criteria die mede bepalend zijn voor het kiezen van de genomineerden en uiteindelijk bepalen van de einduitslag is volledigheid, originaliteit en relevantie. Daarnaast zijn het geven van de presentatie en het beantwoorden van de vragen ook elementen die meewegen.

Over het algemeen levert onze kennispartner Beeckestijn Business School een aantal genomineerden. Wil je er zelf ook bij horen en heb je ergens anders een digital marketing plan of een strategie ontwikkeld dan kun je deze aanleveren tot 1 oktober.

Het voordeel voor jou om je op te geven is dat er vanuit CustomerTalk publiciteit wordt gegeven middels eigen aandacht, interviews en andere publicaties. Daarnaast wordt een persbericht verspreid onder andere media. Je krijgt dus free publicity voor je innovatie.

Wil je meedoen?

Je kunt je tot 1 oktober aanmelden bij Ment Kuiper, voorzitter van de jury, via ment.kuiper@customertalk.nl. Daarna worden drie professionals genomineerd. Deze drie genomineerden geven een presentatie en beantwoorden vragen ten overstaan van het publiek en van de jury, welke uiteindelijk de keuze maakt voor de winnende innovatie.
Lees hier het persbericht van de Customer Experience Professional van het jaar 2017.