De reis naar conversie-optimalisatie voor Cruise Travel

Cruise Travel, dochter van de ANWB. De naam zegt het al. Een reisbureau gespecialiseerd in cruises over de hele wereld. Vakanties op maat, voor iedereen en voor ieder budget.
Met twee verkoopkanalen: Een echt reisbureau met echt klantcontact dat steeds meer wordt aangevuld met online activiteiten en een webshop.
Een online reisbureau…Wat liggen er dan een hoop mogelijkheden voor het grijpen voor de online marketeer die gek is op CRM.

Maar dan… een plan schrijven volgens het boekje. En er dan achter komen waar de digitale problematiek ligt. Nog lang geen tijd voor CRM…  Maar wel voor online funnels en customer journeys!

Beginnen bij de basis dus. Ik neem je mee op de reis die ik gemaakt heb en die uiteindelijk resulteerde in een conversie-optimalisatie plan voor Cruise Travel. Een reis volgens het boekje. De Online Planet zeg maar. Deze reis is heel interessant voor de online marketeers onder ons die weer even een duik willen nemen in het boekje.

Parallelsessie 3
Locatie: Podium 8 Tijd: 15:10 - 15:50 Renate Tesselaar