Het realiseren van groei door integratie van data

Elke marketeer wil graag groei realiseren. Maar hoe doe je dat? Tegenwoordig hebben we de beschikking over een enorme hoeveelheid ruwe data die we kunnen verzamelen, structureren en analyseren. De voornaamste uitdaging van het huidige informatietijdperk is dan niet zozeer om al deze datastromen samen te brengen (technologie), maar om deze van betekenis te voorzien.

DVJ Insights ontwikkelde een unieke, op wetenschappelijke inzichten gebaseerd platform dat betekenis geeft aan de integratie van verschillende bronnen. Hoe maak je de “consumer journey” inzichtelijk? Op welke KPI’s moet je gaan sturen? Hoe beïnvloed je deze KPI’s door de inzet van (digitale) media?

Tijdens deze presentatie wordt een stapsgewijze benadering gepresenteerd waarmee iedere marketeer zijn middelen beter kan inzetten om succesvoller te zijn. Deze stapsgewijze benadering wordt geïllustreerd aan de hand van een praktijkcase.

Parallelsessie 1
Locatie: Podium 5 Tijd: 10:20 - 11:05 Lucas Hulsebos