Steven Van Belleghem

Steven is een expert op gebied van customer focus in een digitale wereld. Hij werd bekend met zijn eerste boek, The Conversation Manager, waarvoor hij de prijs van het meest innovatieve marketing won in 2010. Daarna schreeft hij de bestsellers The Conversation Company en When Digital Becomes Human. Meer dan 100.000 exemplaren van zijn boeken werden verkocht. Zijn nieuwste boek, Customers the Day After Tomorrow, gaat over het winnen van klanten in een wereld van AI, bots en automatisering.

In 2012 startte Steven zijn eigen bedrijf B-Conversational. Dit doet hij samen met zijn vrouw Evi en tevens businesspartner. Zo inspireren zij bedrijven over de hele wereld. Daarnaast is Steven ondernemer als partner van consultancybedrijf Nexxworks, co-founder van start-up Zembro an co-founder van contentcreator Snackbytes. Daarvoor was hij consultant en managing partner van het innovatie marketingonderzoekbedrijf InSites Consulting. Steven is tevens deeltijd marketingdocent bij de Vlerick Business School.


Gerelateerde Sessies

Bekijk het volledige schema