Sponsoren

sponsorbutton

 


Sponsoren


 

BrixCRMLogo 125x180 23junBrixCRM is een gedreven CRM-dienstverlener. Onze missie is organisaties in staat te stellen duurzame klantrelaties op te bouwen, zodat zij de waarde van én voor hun klanten kunnen verhogen. Dit doen wij door effectieve software te implementeren en te integreren.
We zijn voor onze klanten een volwaardige en betrouwbare CRM-partner. We adviseren, begeleiden, implementeren en ondersteunen niet eenmalig, maar zien dit als een continu proces. Innovatie, klantgerichtheid, transparantie, betrokkenheid en een pragmatische aanpak staan hierbij centraal. www.brixcrm.nl

 

BusinessBase. Customer Engagement Engineers

In een wereld waarin iedereen jouw klant kan zijn, vormen klantkennis en de mogelijkheid om daarop in te spelen de sleutel tot succes. BusinessBase begrijpt dat als geen ander en geeft je de strategie en de tools in handen om meer rendement te halen uit bestaande en nieuwe relaties. Met inzicht, glasheldere processen en de mogelijkheid om op het juiste moment met de juiste boodschap waardevolle contacten te leggen met jouw (potentiële) klanten. BusinessBase helpt je met het ordenen van mensen en processen en maakt de vertaalslag naar Customer Engagement Management, Marketing Automation en Customer Intelligence. Zo zetten we je hele organisatie op scherp voor het leveren van een optimale klantervaring met maximaal rendement. Van data-analyse tot en met intelligente geautomatiseerde campagnes en van het eerst klantcontact tot het afhandelen van een klacht.
Vanuit ons kantoor in Utrecht bieden we met een team van 30 gecertificeerde specialisten altijd de best mogelijke oplossing om jouw Customer Engagement strategie en Microsoft Dynamics 365 CRM optimaal te laten werken. Of het nu gaat om standaardmodules of  maatwerk. We zijn een Microsoft CRM Gold Cloud partner en ISO 27001 en 9001 gecertificeerd.

 

De Candid Group is het grootste onafhankelijke Nederlandse netwerk van media-, marketing- en communicatiebureaus. Candid Group bestaat uit zorgvuldig geselecteerde A-merken in de marketingcommunicatiebranche. Allen met hun eigen specialismen en vaardigheden. Gecombineerd zijn zij een ijzersterke combinatie van expertise, innovatie door en met techniek, maar vooral volledige aandacht voor de bedrijven die we adviseren en vertegenwoordigen. Candid Group investeert in digitale transformatie en innovatie. In dat kader heeft Candid Group artificial intelligence tool SmartBids onlangs gelanceerd. Daarmee gaat het bedrijf helpen met uitdagingen rondom het upscalen van programmatic prestaties, performance en optimalisatie. https://www.candidgroup.nl/

 

Mapp Digital LLC is de nieuwe naam van één van ’s werelds grootste onafhankelijke digital marketing technologie bedrijven. Het bedrijf is opgericht door en voor marketeers vanuit een samenvoeging van BlueHornet Networks en de digital marketing applications tak van Teradata Corporation.

Mapp’s awards winnende, klantgerichte dienstverlening, zorgt ervoor dat marketeers met hun messaging kunnen excelleren via e-mail, social, mobile push en web marketing en tegelijkertijd kunnen profiteren van het onderliggende data management platform.

 

StoryTEQ helpt bedrijven persoonlijk en relevant te zijn in hun online video marketing door krachtige personal video oplossingen.

Hoe? We doen dit door conversie te boosten en een engaging experience te creëren voor ieder uniek individu. Er zijn zoveel verschillende mensen. We vertalen jouw verhaal in hun persoonlijke behoeftes.
StoryTEQ gelooft in het bouwen van een krachtige technologie, maar we onderschatten niet de kracht van creativiteit. We begrijpen hoe je technologie, creativiteit en personalisatie kan vertalen in geweldige resultaten. www.storyteq.com

 

Mediapartners


 

Beeld zegt meer dan duizend woorden….

Hoe zorg je er voor dat deelnemers jouw event onthouden en er met plezier naar terugkijken? Wij maken tijdens workshops, seminars en events een visuele samenvatting op groot formaat van de presentaties en gesprekken. Aan het einde presenteren wij deze samenvatting en de dag erna staat de interactive versie online. Een live tekening maakt de dag in één oogopslag toegankelijk, ook voor degene die er niet bij waren. Het geeft bovenal een creatieve boost en maakt je evenement onvergetelijk. Bezoek onze website voor inspiratie en voorbeelden. www.detekenaars.nl.

 

Van Duuren Management publiceert boeken voor managers, bestuurders, ondernemers en professionals. Het doel van onze boeken is om denken en handelen te beïnvloeden en zo te leiden tot vernieuwing en verbetering van organisaties. Daarom werken we samen met auteurs zoals Steven Van Belleghem, Jos Burgers, Daniëlle de Jonge, Gijs van Wulfen, Aartjan van Erkel, Marja Wagenaar, Femke Hogema, Mike Hoogveld, Pierre Spaninks, Dees van Oosterhout en Rijn Vogelaar. Aan bod komen managementthema’s en commerciële onderwerpen, maar ook zaken als slimmer werken, vernieuwend ondernemen, zelfstandig ondernemerschap en loopbaanontwikkeling. http://www.vanduurenmedia.nl/Management/

 

adfogroep-logo

Wie zaken wil doen met marketing- en communicatie professionals werkt samen met Adfo Groep: marktleider in marketing- en communicatie uitgaven. Adfo Groep helpt professionals zich verder te ontwikkelen en bedrijven hun business te vergroten. Het crossmediale platform omvat leidende merken en heeft het grootste kwalitatieve bereik onder marcom professionals in Nederland. http://www.adfogroep.nl/

 

logoHet Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieen. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende Marketingland van Europa maken. PIM heeft rond de 900 leden. www.pimonline.nl

 

DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is de branchevereniging voor marketing en heeft 275 leden variërend van War Child tot ANWB; van PostNLtot Sanoma. De leden hebben met elkaar gemeen dat zij gebruik maken van data om gericht en persoonlijk met hun klanten te communiceren. DDMA adviseert haar leden op het gebied van privacy en wetgeving. Via seminars, workshops, voorlichting en onderzoek informeert DDMA  over trends en ontwikkelingen in data driven marketing. DDMA behartigt de belangen van de sector in Den Haag en Brussel. Hier maakt zij zich sterk voor verantwoorde communicatie door stakeholders bekend te maken met het creatieve, persoonlijke en resultaatgerichte karakter van marketing. www.ddma.nl

 

customertalk

Onafhankelijk community- en kennisplatform CustomerTalk is in Nederland de grootste online gemeenschap voor customer relationship management, customer intelligence, customer experience, customer contact, marketing management, marketing intelligence, e-commerce, web content management en digital marketing. Met de praktijkgerichte kennisportal, community omgeving en evenementen is Customer Talk (voorheen ITcommercie) reeds elf jaar dé autoriteit op het gebied van business innovatie rondom klanten, marketing, sales en service. Onze diensten stellen Nederlandse commerciële managers van middelgrote en grote bedrijven in staat met de beste informatie en tools de meest optimale beslissingen te nemen. Kijk op www.customertalk.nl.

 

bijgespijkerdBijgespijkerd is de meest frisse marketing- en mediablog van Nederland, dat zich specifiek richt op inhoudelijke artikelen op het gebied van digitale marketing en nieuwe media. Veel voorkomende thema’s zijn bijvoorbeeld sociale media, social networking, campagnemanagement, mobiele marketing en digital branding. Deze brede insteek brengt een grote variatie aan berichten met zich mee, van algemene en praktische marketing posts, tot persoonlijke ervaringen van de bloggers. Bijgespijkerd gaat voor kwaliteit! www.bijgespijkerd.nl

 

 

pubmedia-logo

Pubmedia is een jonge uitgeverij gevestigd in Bunnik en geeft Boekblad, Mediafacts, het nieuwe accountancy platform Acccountancy Vanmorgen! en het Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie uit. De uitgeverij heeft nauwe banden met het softwarebedrijf Pubsolutions. Mede daardoor is er veel ICT-kennis aanwezig, een absolute must voor een toekomstbestendige uitgeverij. Pubmedia zal zich dan ook verder ontwikkelen in de richting van online uitgeven en het bouwen en aanbieden van (workflow) tools voor deze activiteiten. Ook zal er sterk geïnvesteerd worden in opleidingen en events voor bovenstaande branches. www.pubmedia.nl

 

b2b-marketeersb2bmarketeers.nl is een onafhankelijk magazine over b2b marketing waar b2b marketeers kennis, ervaringen en visies op het gebied van business-to-business marketing delen. Het doel van b2bmarketeers.nl is om hét magazine te worden voor de b2b marketeer die graag leest en schrijft over het vak. Op dit Content Marketing Platform vind je handige tools, cases, visies en marketing theorieën die verband houden met business-to-business marketing. We behandelen de meest uiteenlopende domeinen waar de marketeers vandaag de dag mee te maken krijgt zoals: CRM, e-mail marketing, Content Marketing, zoekmachine marketing en e-commerce.  Je kunt b2bmarketeers.nl helpen om een kompas te worden voor de b2b professional door jouw ervaringen, tips of visie te delen. www.b2bmarketeers.nl

 

Platform voor Klantgericht Ondernemen(PvKO) ontwikkelt een netwerk van ondernemers,pvko-logo_grootleidinggevenden en professionals die op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen kennis en ervaringen met elkaar delen en ontwikkelen en openstellen voor de buitenwereld. Leden dragen door hun lidmaatschap en betrokkenheid een steentje bij aan onze maatschappelijke missie om een klantgericht Nederland te stimuleren ten behoeve ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties).  Jaarlijks bezoeken ruim 1500 CRM professionals onze bijeenkomsten waaronder de maandelijkse inspirations, kennissessies en executives. Andere activiteiten zijn: het jaarlijks marktoverzicht, verschillende co creatiebijeenkomsten rondom diverse domeinen en bijdragen aan het wekelijkse radioprogramma De Grote BNR Klantenshow.

 

WIJ VERBINDEN ORGANISATIES MET JONG DIGITAAL TALENT
De wereld is sneller aan het veranderen dan ooit. De digitale transformatie vraagt erom dat bedrijven zich gaan aanpassen. IT is onderdeel geworden van de primaire klantprocessen en het gebruik van (mobiele) websites en apps dragen wezenlijk bij aan klantgemak, klantbeleving en koopgedrag. We staan aan de vooravond van ‘The Internet of Things’ en iedere business wordt (deels) digital. Hoe vind en bind je de digitale talenten van morgen om je digital transitie mede vorm te geven? Er is een groeiend tekort aan digitale marketingkennis.
Wij, als SCHAAL+, spelen hierop in door organisaties en young professionals te begeleiden bij het investeren in hun eigen DNA. Wij willen bedrijven helpen om op tijd aan te passen en voorop te lopen in de digitaliserende wereld. Wij creëren een waardevolle verbinding tussen de digitale talenten van vandaag en morgen, en organisaties die digitalisering hoog op de agenda hebben staan. Wij leiden jonge academici en hbo-ers op middels een werken-leren programma waarbij kennisverrijking en kennisdeling de basis vormen. Het leren is gericht op inhoudelijke digital kennis, persoonlijke ontwikkeling en adviesvaardigheden. schaalplus.nl

 

Marketingfacts Logo HDSinds de oprichting in 2002 heeft Marketingfacts haar positie als hét Nederlandstalige kennisplatform op het gebied van interactieve marketing steeds verder versterkt. Marketingfacts gaat niet voor het snelle nieuws. De focus ligt volledig op het delen van kennis, gericht op de ontwikkeling van de marketingprofessional. Dit gebeurt onder andere via Marketingfacts.nl, waar op jaarbasis zo’n 2.000 blogposts worden gepubliceerd. Deze artikelen worden veelal geschreven door de 300 bloggers die voor Marketingfacts actief zijn. Dit zijn stuk voor stuk experts op hun vakgebied. Hiermee is Marketingfacts in staat het brede spectrum van online marketing af te dekken. www.marketingfacts.nl

 

De MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. De MOA streeft naar een ledenbestand van gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus. Kennis maken en kennis delen staat centraal in deze missie. http://www.moaweb.nl/

 

Logeion is de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. Een bloeiende vereniging met ruim 3.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van bijna 70 jaar vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. https://www.logeion.nl/

 

Kennispartners


BeeckestijnBeeckestijn Business School biedt op dit moment diverse interessante opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau, zoals Digital & Online Marketing, Social Media, Online Communicatie & Social PR, Cross Media, Campagne Management, NIMA eMarketing en Customer Experience & Multichannel Management. www.beeckestijn.org