Sponsoren

sponsorbutton

 


Sponsoren


 

BrixCRMLogo 125x180 23junBrixCRM is een gedreven CRM-dienstverlener. Onze missie is organisaties in staat te stellen duurzame klantrelaties op te bouwen, zodat zij de waarde van én voor hun klanten kunnen verhogen. Dit doen wij door effectieve software te implementeren en te integreren.
We zijn voor onze klanten een volwaardige en betrouwbare CRM-partner. We adviseren, begeleiden, implementeren en ondersteunen niet eenmalig, maar zien dit als een continu proces. Innovatie, klantgerichtheid, transparantie, betrokkenheid en een pragmatische aanpak staan hierbij centraal. www.brixcrm.nl

 

bb_logobusinessbase, doordenkers in CRM-oplossingen

businessbase is een strategische CRM-adviseur die doorvraagt en verder denkt. Vanuit onze jarenlange ervaring met relaties, klanten en bedrijfsprocessen in diverse branches weten we precies wat werkt. Die kennis en ervaring zetten we graag om in waardevol advies en praktische technologie. Zo kunnen we elk bedrijf helpen om succesvoller te worden, met betere service, effectievere sales, slimmere marketing en optimale processen.
Vanuit ons kantoor in Utrecht bieden we met een team van ongeveer 30 specialisten altijd de best mogelijke oplossing, van strategie tot implementatie. We zijn het op een na grootste Microsoft Dynamics CRM competence center in de Benelux en gold partner van Microsoft. Onze organisatie is ISO 27001 gecertificeerd. www.businessbase.nl

 

MappMapp Digital LLC is de nieuwe naam van één van ’s werelds grootste onafhankelijke digital marketing technologie bedrijven. Het bedrijf is opgericht door en voor marketeers vanuit een samenvoeging van BlueHornet Networks en de digital marketing applications tak van Teradata Corporation.

Mapp’s awards winnende, klantgerichte dienstverlening, zorgt ervoor dat marketeers met hun messaging kunnen excelleren via e-mail, social, mobile push en web marketing en tegelijkertijd kunnen profiteren van het onderliggende data management platform.

 

social-dialog-logo-emailMet ons team helpen wij organisaties social media effectief in te zetten en succesvol bij te laten dragen aan de bedrijfsdoelstellingen. We starten hierbij altijd vanuit een doelgerichte social media strategie met focus op toegevoegde waarde voor de organisatie. Vervolgens ondersteunen we bij de uitvoering van deze strategie of ontzorgen we het community management volledig vanuit ons social command center in Bunnik. Social big data en social intelligence spelen hierbij een belangrijke rol. Door het analyseren van social data maken we resultaten meetbaar en zijn we in staat gedrag te voorspellen en de social media communities van onze klanten te laten groeien. Hierdoor dragen ze concreet bij aan de gestelde doelen en het resultaat van de onderneming.

Ook worden onze meest ervaren community managers op lokatie bij onze klanten en tijdens evenementen ingezet om social media activiteiten te ondersteunen. Daarnaast bouwen wij steeds vaker social command centers voor bedrijven en evenementen. http://www.socialdialog.eu 

 

logo-netprofilerFrans Appels richtte Netprofiler op in 2003 op een zolderkamer in Amstelveen. In 2005 maakte de zolderkamer plaats voor een echt kantoor op de Bouwerij. Datzelfde jaar was er een doorbraak in web analytics: de lancering van Google Analytics. Wij maakten als een van de eerste bedrijven in Nederland kennis met deze gratis tool, met grote gevolgen:

Toen Google Analytics enigszins ingeburgerd raakte, begonnen we vanuit Netprofiler als eerste met het geven van Google Analytics-trainingen. In 2007 werd Netprofiler door Brian Clifton, toenmalig Europees Manager bij Google, voor Google Analytics geaudit en geaccrediteerd als eerste Nederlandse Google Analytics Partner. Wat een feest!’ (Frans Appels) www.netprofiler.nl 

101757_copernica-marketing-software-logo-hires

Ontwikkelen van gebruiksvriendelijke marketing software waarmee gebruikers zelfstandig succes behalen

In 2001 door twee ondernemers opgericht is Copernica in tien korte jaren van een kleine e-mailmarketing-provider gegroeid naar een internationaal succesvolle ontwikkelaar van krachtige marketing software. Gevoed door een gezamenlijke passie om generieke software te ontwikkelen voorzien we vandaag duizenden marketeers van een krachtige oplossing om hun marketingdoelstellingen te behalen. Wij zijn ondernemend, innovatief en gepassioneerd in alles wat we doen. www.copernica.com

samr-logoMARKTONDERZOEK WORDT MARKTVINDEN

Alles verandert. Voortdurend. Je kunt die verandering volgen, negeren of zelf vormgeven. Wij zijn van de laatste soort. Wij willen kansen pakken en blijven benutten. En dat is precies waar wij organisaties bij helpen. Wij hebben ook gekeken naar onze eigen kansen. En naar die van marktonderzoek in bredere zin. Met marktonderzoek is niets mis. Ook niet met data. Sterker nog: wij gebruiken beide. Maar alléén onderzoek levert geen inzicht in welke kansen er in de sterk veranderende markt liggen. Om daar achter te komen moet je verder gaan. Voorbij het onderzoek. Voorbij de data-analyse. Let wel, die gooien we niet weg. We gaan ze anders gebruiken. En vooral aanvullen.

HOE WE DAT DOEN?

Wij kijken naar doelgroepen, naar concurrentie en naar jouw organisatie. Dat plaatsen we in een totale context. Op het snijvlak van die vier ligt jouw kans. De beste kans. www.samr.nl 

Mediapartners


adfogroep-logoWie zaken wil doen met marketing- en communicatie professionals werkt samen met Adfo Groep: marktleider in marketing- en communicatie uitgaven. Adfo Groep helpt professionals zich verder te ontwikkelen en bedrijven hun business te vergroten. Het crossmediale platform omvat leidende merken en heeft het grootste kwalitatieve bereik onder marcomprofessionals in Nederland. http://www.adfogroep.nl/

 

logoHet Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieen. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende Marketingland van Europa maken. PIM heeft rond de 900 leden. www.pimonline.nl

 

logoDe MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. De MOA streeft naar een ledenbestand van gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus. Kennis maken en kennis delen staat centraal in deze missie. www.moaweb.nl

 

 

DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is de branchevereniging voor marketing en heeft 275 leden variërend van War Child tot ANWB; van PostNLtot Sanoma. De leden hebben met elkaar gemeen dat zij gebruik make1337071274-DDMA logo bign van data om gericht en persoonlijk met hun klanten te communiceren. DDMA adviseert haar leden op het gebied van privacy en wetgeving. Via seminars, workshops, voorlichting en onderzoek informeert DDMA  over trends en ontwikkelingen in data driven marketing. DDMA behartigt de belangen van de sector in Den Haag en Brussel. Hier maakt zij zich sterk voor verantwoorde communicatie door stakeholders bekend te maken met het creatieve, persoonlijke en resultaatgerichte karakter van marketing. www.ddma.nl

 

logo-frankwatchingFrankwatching is een onafhankelijk crossmedia platform voor marketing, communicatie, social media, mobiel, user experience en nieuwe media professionals die kennis willen delen, discussies willen aangaan en een netwerk willen opbouwen. www.frankwatching.nl

 

customertalk

Onafhankelijk community- en kennisplatform CustomerTalk is in Nederland de grootste online gemeenschap voor customer relationship management, customer intelligence, customer experience, customer contact, marketing management, marketing intelligence, e-commerce, web content management en digital marketing. Met de praktijkgerichte kennisportal, community omgeving en evenementen is Customer Talk (voorheen ITcommercie) reeds elf jaar dé autoriteit op het gebied van business innovatie rondom klanten, marketing, sales en service. Onze diensten stellen Nederlandse commerciële managers van middelgrote en grote bedrijven in staat met de beste informatie en tools de meest optimale beslissingen te nemen. Kijk op www.customertalk.nl.

 

bijgespijkerdBijgespijkerd is de meest frisse marketing- en mediablog van Nederland, dat zich specifiek richt op inhoudelijke artikelen op het gebied van digitale marketing en nieuwe media. Veel voorkomende thema’s zijn bijvoorbeeld sociale media, social networking, campagnemanagement, mobiele marketing en digital branding. Deze brede insteek brengt een grote variatie aan berichten met zich mee, van algemene en praktische marketing posts, tot persoonlijke ervaringen van de bloggers. Bijgespijkerd gaat voor kwaliteit! www.bijgespijkerd.nl

 

 

logosm (1)Nieuws.Social is een informatief en actief portal dat draait om ‘nieuws’ en ‘social’. Het biedt een podium aan een mix van bloggers, sprekers en consultants met allen een eigen visie, ervaring en creatieve manier van het brengen van hun content. Meerdere organisaties participeren in dit concept. Het portal is zomer 2010 opgericht onder de naam SocialMedia.nl en tevens bereikbaar onder SocialmediaSocialmedia.nl.

 

 

pubmedia-logo

Pubmedia is een jonge uitgeverij gevestigd in Bunnik en geeft Boekblad, Mediafacts, het nieuwe accountancy platform Acccountancy Vanmorgen! en het Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie uit. De uitgeverij heeft nauwe banden met het softwarebedrijf Pubsolutions. Mede daardoor is er veel ICT-kennis aanwezig, een absolute must voor een toekomstbestendige uitgeverij. Pubmedia zal zich dan ook verder ontwikkelen in de richting van online uitgeven en het bouwen en aanbieden van (workflow) tools voor deze activiteiten. Ook zal er sterk geïnvesteerd worden in opleidingen en events voor bovenstaande branches. www.pubmedia.nl

 

b2b-marketeersb2bmarketeers.nl is een onafhankelijk magazine over b2b marketing waar b2b marketeers kennis, ervaringen en visies op het gebied van business-to-business marketing delen. Het doel van b2bmarketeers.nl is om hét magazine te worden voor de b2b marketeer die graag leest en schrijft over het vak. Op dit Content Marketing Platform vind je handige tools, cases, visies en marketing theorieën die verband houden met business-to-business marketing. We behandelen de meest uiteenlopende domeinen waar de marketeers vandaag de dag mee te maken krijgt zoals: CRM, e-mail marketing, Content Marketing, zoekmachine marketing en e-commerce.  Je kunt b2bmarketeers.nl helpen om een kompas te worden voor de b2b professional door jouw ervaringen, tips of visie te delen. www.b2bmarketeers.nl

 

fespaFESPA Nederland is een organisatie voor producenten in de markt van visuele communicatie producten. Alle bedrijven die zich bezig houden met de vervaardiging van deze producten zijn welkom bij FESPA Nederland. Wij werken vanuit de basis gedachte dat we door het verbinden van ondernemingen en kennis, ondernemers helpen steeds in te kunnen spelen op de veranderende vraag van de markt. http://www.fespanederland.nl/

 

fonk_logo_rood-2015inspiring creative people since 1994

fonk schrijft voor en over creatieve mensen in de meest brede zin van het woord. fonk verrast, inspireert en motiveert. Wij stellen de (creatieve) mens achter zakelijk succes centraal. fonk verschijnt dagelijks online en iedere twee weken in print en als digitaal magazine. http://fonkonline.nl

 

logeion_logoLogeion wil een inspirerend platform zijn voor álle communicatieprofessionals in Nederland. Een netwerk en thuishaven, voor vakgenoten die werken aan hun ontwikkeling. Logeion geeft richting en impulsen aan de voortdurende professionalisering van het communicatievak. We inspireren en faciliteren de beroepsgroep om steeds beter te worden. Daarnaast nemen we het voortouw in de positionering van het vak en de beroepsgroep. Samengevat staat Logeion voor drie kerntaken: professionalisering, programmering en positionering. Dit alles met één doel: bijdragen aan een sterk vak en een zelfbewuste beroepsgroep, met een herkenbaar profiel en een stevige positie. http://www.logeion.nl/

Platform voor Klantgericht Ondernemen(PvKO) ontwikkelt een netwerk van ondernemers,pvko-logo_grootleidinggevenden en professionals die op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen kennis en ervaringen met elkaar delen en ontwikkelen en openstellen voor de buitenwereld. Leden dragen door hun lidmaatschap en betrokkenheid een steentje bij aan onze maatschappelijke missie om een klantgericht Nederland te stimuleren ten behoeve ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties).  Jaarlijks bezoeken ruim 1500 CRM professionals onze bijeenkomsten waaronder de maandelijkse inspirations, kennissessies en executives. Andere activiteiten zijn: het jaarlijks marktoverzicht, verschillende co creatiebijeenkomsten rondom diverse domeinen en bijdragen aan het wekelijkse radioprogramma De Grote BNR Klantenshow.

 

logoschaalplusWIJ VERBINDEN ORGANISATIES MET JONG DIGITAAL TALENT
De wereld is sneller aan het veranderen dan ooit. De digitale transformatie vraagt erom dat bedrijven zich gaan aanpassen. IT is onderdeel geworden van de primaire klantprocessen en het gebruik van (mobiele) websites en apps dragen wezenlijk bij aan klantgemak, klantbeleving en koopgedrag. We staan aan de vooravond van ‘The Internet of Things’ en iedere business wordt (deels) digital. Hoe vind en bind je de digitale talenten van morgen om je digital transitie mede vorm te geven? Er is een groeiend tekort aan digitale marketingkennis.
Wij, als SCHAAL+, spelen hierop in door organisaties en young professionals te begeleiden bij het investeren in hun eigen DNA. Wij willen bedrijven helpen om op tijd aan te passen en voorop te lopen in de digitaliserende wereld. Wij creëren een waardevolle verbinding tussen de digitale talenten van vandaag en morgen, en organisaties die digitalisering hoog op de agenda hebben staan. Wij leiden jonge academici en hbo-ers op middels een werken-leren programma waarbij kennisverrijking en kennisdeling de basis vormen. Het leren is gericht op inhoudelijke digital kennis, persoonlijke ontwikkeling en adviesvaardigheden. schaalplus.nl

 

Kennispartners


BeeckestijnBeeckestijn Business School biedt op dit moment diverse interessante opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau, zoals Digital & Online Marketing, Social Media, Online Communicatie & Social PR, Cross Media, Campagne Management, NIMA eMarketing en Customer Experience & Multichannel Management. www.beeckestijn.org

 

 

idmk2

IDMK is een begrip voor marketing- en communicatieprofessionals met een uitgebreid workshop- en trainingenaanbod sinds 1990. IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de workshops en trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicatieplannen en –campagnes. www.idmk.nl

 

 

pvko-logo_grootPlatform voor Klantgericht Ondernemen(PvKO) ontwikkelt een netwerk van ondernemers, leidinggevenden en professionals die op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen kennis en ervaringen met elkaar delen en ontwikkelen en openstellen voor de buitenwereld. Leden dragen door hun lidmaatschap en betrokkenheid een steentje bij aan onze maatschappelijke missie om een klantgericht Nederland te stimuleren ten behoeve ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties).  Jaarlijks bezoeken ruim 1500 CRM professionals onze bijeenkomsten waaronder de maandelijkse inspirations, kennissessies en executives. Andere activiteiten zijn: het jaarlijks marktoverzicht, verschillende co creatiebijeenkomsten rondom diverse domeinen en bijdragen aan het wekelijkse radioprogramma De Grote BNR Klantenshow. www.pvko.nl