Digital Markting pinball

Gratis exemplaar voor iedere bezoeker (t.w.v. € 29,95)

Digital Marketing Pinball van Daniël Markus

Daniël leert je in zijn nieuwste boek ‘Digital Marketing Pinball’ je data te combineren met analyse-skills. Ontdek de winnende strategie voor meer online groei, krijg controle over data én maak je werk als online marketeer nog leuker. Kom tijdens Digital Marketing in 1 Day naar de presentatie ‘Groeien met Data’. Daarin laat Daniël zien hoe je analyses uitvoert met klant- en webdata, die duidelijk maken wat de beste kansen zijn in jouw situatie.

Digital Marketing in 1 Day

Digital marketing is constant in ontwikkeling. Let je een moment niet op dan ziet de wereld er opeens heel anders uit. Update in 1 dag je digital & marketing kennis tijdens Digital Marketing in 1 Day. Met inspirerende keynotes, actuele break-out sessies, workshops en interessante B2B cases. Zo ben jij weer helemaal klaar voor 2020.

Digital Branding

Marketplaces

Influencers

Data Driven

Social

B2B cases

Martech

Whatsapp & Messenger

Chat & Voice

Growth Hacking

Mobile

Digital Advertising

Sprekers 2019

Ev Liu
Ev Liu
CEO Straw by Straw, strijdt tegen plastic rietjes

Ev Liu zet zich al jaren in tegen de plastic soep en dat heeft haar een plek in de Duurzame Jonge 100 opgeleverd. Dit doet Liu onder andere met haar eigen bedrijf Straw By Straw. Dit bedrijf wil alle plastic rietjes in de horeca vervangen door een duurzaam alternatief. Zo draagt zij haar steentje bij en hoopt ze andere mensen te inspireren om ook te helpen in de strijd tegen het plastic.

strawbystraw.com
Ev Liu
CEO Straw by Straw, strijdt tegen plastic rietjes
Michael Tchong
Michael Tchong
Top rated innovation speaker and trend forecaster

Michael is een Amerikaanse ondernemer die al vanaf het eerste uur is betrokken bij spannende startups bij Apple, Internet en met social media. De Daily Telegraph noemde Michael Tchong onlangs “The most influential trend-spotter in America.” Verder is hij adjunct-professor aan de Universiteit van San Francisco, trendvoorspeller en auteur van ``Ubertrends - Hoe trends en innovatie onze toekomst transformeren.``

ubercool.com
Michael Tchong
Top rated innovation speaker and trend forecaster
Sara Dol
Sara Dol
De 17 jarige TikTok creator met 1,6 mln volgers

Sara Dol, ook wel bekend als OfficialSaarX, is een Nederlandse TikTok creator met op dit moment meer dan 1,6 miljoen volgers wereldwijd. Ze is uitgeroepen tot beste TikTok creator 2019 door The Best Social Awards en heeft daarnaast haar eigen boek uitgebracht genaamd 'House Of Dol' en een hoofdrol gespeeld in de bioscoopfilm 'De Familie Slim'.

Sara op YouTube
Sara Dol
De 17 jarige TikTok creator met 1,6 mln volgers
segolene finet
Ségolène Finet
CMO at Talentsoft, Frankrijks snelst groeiende startup

Marketing manager Ségolène heeft 20 jaar ervaring in productmarketing, marketingstrategie en marketingcommunicatie, zowel in Silicon Valley als in Europa. Al jaren succesvol in het ontwikkelen van innovatieve marketingstrategieën en het succesvol implementeren ervan zowel in B2C als B2B.

Ségolène Finet
CMO at Talentsoft, Frankrijks snelst groeiende startup
Sebastian Mehldau
Sebastiaan Mehldau
Growth Marketing Manager bij VanMoof

De altijd nieuwsgierige en meertalige Sebastian is opgegroeid in Mexico-Stad. Hij heeft zich ontwikkeld tot een echte 'growth marketing' expert en is altijd op zoek naar connecties tussen wetenschap en de mens. De behoefte van de klant is zakelijk zijn uitgangspunt en zijn kennis daarvan zet hij maximaal in als Growth Marketing Manager voor VanMoof.

vanmoof.com
Sebastiaan Mehldau
Growth Marketing Manager bij VanMoof
Patrick Vroklage
Patrick Vroklage
Manager Online & Customer Journey bij FBTO

Patrick is Manager Online & Customer Journey bij de FBTO. Begonnen in de jaren 90 tijdens de start van het internet, is hij bij uitstek een 'teambuilder' met een focus op 'dashboarding'. Met zijn ervaring in de bureauwereld en in de retail & finance helpt hij zijn werkgever met hun digitale transformatie.

Patrick Vroklage
Manager Online & Customer Journey bij FBTO
Marlof kokke
Marlof Kokke
Social Media Manager bij TOTO

Marlof glimt nog steeds van trots na de succesvolle inhaker na de winst van Ajax op Real Madrid (een instant klassieker!). Het eerste Instagram Augmented Reality Filter in Nederland is dit jaar mede dankzij hem ook een feit geworden. En welke Nederlander is niet bekend met de 'zijn' WK campagne van #KoningTOTO?

Marlof Kokke
Social Media Manager bij TOTO
Dimitri Bonthuis
Organisator van het ABN AMRO World Tennis Tournament

Dimitri is directeur van WSM Worldwide Sports Management en gespecialiseerd in event marketing in combinatie met digitale media. Hij was onder andere betrokken bij de BinckBank/Eneco Tour, Amstel Gold Race, UCI Road World Championships en de Giro d'Italia. Voor het ABN AMRO World Tennis Tournament is hij verantwoordelijk voor de Marketing & Communicatie.

wsmevents.nl
Dimitri Bonthuis
Organisator van het ABN AMRO World Tennis Tournament
Coen Wiers
Coen Wiers
Sr. Product Manager Customer Relevance bij Rabobank

Coen is inmiddels 15 jaar actief binnen digital marketing. Hij heeft een brede ervaring in marketing en innovatie opgedaan vanuit zijn eigen bedrijf en later bij verschillende werkgevers (o.a. Johnson & Johnson, TIAS en Rabobank). Bij de Rabobank ligt zijn focus op de digitale transformatie van de marketing afdeling door middel van automatisering en de relevantie in de customer journey (MarTech Stack).

Coen Wiers
Sr. Product Manager Customer Relevance bij Rabobank
Arno Meijerink
Oprichter mediabureau IM Lounge

Arno Meijerink is oprichter van online mediabureau IM Lounge. Voor hun klant VanMoof hebben ze een internationale digital mediastrategie opgezet en uitgevoerd, welke door Google en YouTube als Best-in-Class wordt benoemd.

IMLounge.nl
Arno Meijerink
Oprichter mediabureau IM Lounge
Michel Min
Michel Min
Global Marketing Manager IPC bij Omron

Omron is marktleider op het gebied van producten en toepassingsexpertise voor technologisch geavanceerde industriële automatiseringstoepassingen. Michel haalt zijn inspiratie uit het delen van kennis op het gebied van technologie, business management en marketing & communicatie.

Omron FORPHEUS Ping-Pong Playing AI Robot at CES 2019
Michel Min
Global Marketing Manager IPC bij Omron
Daan Zeelt
Daan Zeelt
Marketing Manager bij Weleda Benelux

Daan Zeelt is Marketing Manager bij Weleda Benelux. Weleda is het nummer 1 100% natuurlijke cosmetica merk in de wereld. Weleda is actief in meer dan 50 landen met een hoofdkantoor in Arlesheim, nabij Basel.

Daan Zeelt
Marketing Manager bij Weleda Benelux
Mark Appel
Mark Appel
Voormalig Marketing Directeur Exact

Mark was naast Marketing Director bij Exact, verscheidene malen vermeld in de Nederlandse Top 100 Marketeers (2014, 2015, 2016 en 2018). Daarnaast is hij voorzitter van de Esprix B2B jury Dutch Marketing Awards. Hij gelooft heilig in de formule CX = BB x DG oftewel ``a complete customer buying experience is the seamless marriage between brand building and demand generation'.

Mark Appel
Voormalig Marketing Directeur Exact
Wouter Smeets
Wouters Smeets
E-commerce Manager bij Daelmans

Wouters is verantwoordelijk voor stroopwafels.com oftewel ``the most delicious Dutch Cookie shipped worldwide``. Hij is tevens lid van de Expert Group 'Direct to Consumer 2019' van Shopping Tomorrow.

Wouters Smeets
E-commerce Manager bij Daelmans
Bob Veurman
Bob Veurman
Manager E-business Marketing bij Kramp

Bob is Manager E-business Marketing bij Kramp, de grootste leverancier van onderdelen en accessoires voor de agrarische sector in Europa. Hij is een echte e-commerce liefhebber met veel ervaring in data-gedreven, multi-disciplinair en agile (samen)werken om digitale klantreizen te optimaliseren.

Bob Veurman
Manager E-business Marketing bij Kramp
Bart Kampschreur
Bart Kampschreur
Senior Online Marketing Manager bij Vertigo 6

Bart is binnen online marketing gespecialiseerd in influencermarketing en, online advertising en socialmediamanagement. Hij heeft een grote passie voor gaming en hiphop-muziek.

Bart Kampschreur
Senior Online Marketing Manager bij Vertigo 6
Jan Bakker
Jan Bakker
Communicatiestrateeg bij Sanquin

Jan werkt ruim twee jaar als communicatie strateeg bij Sanquin. Zijn expertise gebieden zijn: Communicatiestrategie, Concepting, Interne communicatie, Externe communicatie en Doelgroepdenken.

Jan Bakker
Communicatiestrateeg bij Sanquin
Kevin Loos
Kevin Loos
Head of Accounts Esports bij 2Basics

2Basics is een sportmarketing bureau. Als Head of Accounts Esports bij 2Basics, creëert Kevin impactvolle strategieën en campagnes op het gebied van esports en gaming. Huidige en voormalige klanten zijn Sanquin, EY, PepsiCo, Subway, KPN en YoungCapital.

Kevin Loos
Head of Accounts Esports bij 2Basics
Cees Polak
Cees Polak
Senior Retail Media Manager bij bol.com

Cees is verantwoordelijkheid om onze belangrijkste leveranciers in de markt voor consumentenelektronica (retail) mediacampagnes te bieden die zijn afgestemd op hun behoeften op het gebied van marketing.

Cees Polak
Senior Retail Media Manager bij bol.com
Frank Smit
Frank Smit
Chief Innovation Officer bij OBI4wan

Met zijn team onderzoekt Frank nieuwe innovaties om de klanten van OBI4wan te helpen om iedere dag echte betrokken klanten te creëren. Frank heeft een Masters degree in Artificial Intelligence en gaat graag met je over dit onderwerp in gesprek.

Frank Smit
Chief Innovation Officer bij OBI4wan
Gita Oorburg
Gita Oorburg
Senior Marketingcommunicatie adviseur bij Coöperatie VGZ

Gita werkt in een dubbelrol als Senior Marketingcommunicatie adviseur en als Missieleider (Product Owner) van het multidisciplinaire Klantmissieteam ‘Interesse wekken’. . Daarbij is zij verantwoordelijk voor de positionering en campagnes van verschillende merken van Coöperatie VGZ zoals VGZ en Bewuzt.

Gita Oorburg
Senior Marketingcommunicatie adviseur bij Coöperatie VGZ
wouter van marrewijk
Wouter van Marrewijk
E-marketeer bij Royal Brinkman

Wouter is online marketeer, met daarbij een focus op de internationale online marketing activiteiten. Hij is momenteel verantwoordelijk voor het beheer en de marketing van de internationale webshop, de Poolse webshop en offerteshops in 9 talen.

Wouter van Marrewijk
E-marketeer bij Royal Brinkman
michel kant
Michel Kant
SEO manager/specialist

De afgelopen 15 jaar heeft Michel SEO toe gepast in de functie als website-eigenaar, consultant en in-house zowel als SEO-expert en SEO-manager. Nu zet hij met zijn bedrijf The Rooste Company deze unieke kennis in voor marketingspecialisten en managers om van te leren en groeien via zijn bedrijf.

Michel Kant
SEO manager/specialist
Chris Out
Chris Out
Growth Hacking Expert

Chris Out is Managing Partner en lead growth hacker bij RockBoost. Hij is een internationaal erkende spreker op het gebied van de Growth Hacking methode.

Chris Out
Growth Hacking Expert
daniel markus
Daniël Markus
Auteur van de bestseller 'Digital Marketing Pinball'

Daniël is directeur van Level Up Group: een online marketingbureau dat o.a. met de labels ClickValue en Netprofiler werkt voor cliënten als Adidas, PVH, Harman Kardon, Heineken en Concertgebouw. Hij heeft 15 jaar ervaring op het gebied van online data-analyse. In 2019 publiceerde hij Digital Marketing Pinball over groeien met data.

Daniël Markus
Auteur van de bestseller 'Digital Marketing Pinball'
frans appels
Frans Appels
Directeur van Level Up Group

Frans is mede directeur van Level Up Group: een online marketingbureau met de labels ClickValue en Netprofiler. De meer dan 100 consultants van deze labels helpen bedrijven om de online resultaten en conversie te verbeteren. Frans is een ervaren spreker op het gebied van online marketing, web analytics en conversie optimalisatie.

Frans Appels
Directeur van Level Up Group
Wyatt Bales
Enterprise CRM Lead for Uber

Wyatt Bales is Enterprise CRM Lead for Uber Eats, Uber Freight, and Uber for Business. He's responsible for scoping, developing, and managing EMEA's B2B CRM strategy. Wyatt is Global Marketing IT professional with experience implementing, sizing, and leading SaaS projects in 21 different countries.

Wyatt Bales
Enterprise CRM Lead for Uber

Digital Marketing experts vanuit:

world tennis tournament
tik tok
vgz
rabobank
Royal brinkman
bol.com
Toto
Van Moof
daelmans
fbto
exact
Weleda
Omron
straw by straw
kramp

Wat kun je verwachten?

Naast inspirerende (internationale) keynote sprekers die de huidige en komende digital trends laten zien, is ook veel ruimte voor actuele break-out sessies met heldere praktijkvoorbeelden. Welke ‘lessons learned’ zijn er inmiddels, wat zijn echte digital ‘insights’? Met gerichte tips en adviezen kun je na afloop ook in het eigen bedrijf aan de slag.

Tickets

Normaal tarief
per persoon
Groepstarief
Vanaf 4 personen
Groepstarief
Vanaf 2 personen

Locatie

In het Spant worden uiteenlopende congressen en evenementen georganiseerd: van modeshows tot regionale bedrijvendagen. Zowel plaatselijke verenigingen als multinationals voelen zich er thuis. Spant is makkelijk bereikbaar met de auto en er is ruimschoots gratis parkeergelegenheid aanwezig. Daarnaast is er plek genoeg om fietsen te plaatsen. Ook is Spant goed bereikbaar met het OV. Treinstation Bussum Zuid en de bushalte liggen op loopafstand.

Adres

Spant!
Dr. A. Kuyperlaan 3
1402 SB BUSSUM

Bereikbaarheid