Content Marketing update

Alles binnen digital marketing draait om content. Een goede contentstrategie is dan ook essentieel voor digital succes! We komen met inspirerende ideeen voor jouw contentstrategie, contentformats per kanaal, en tooling om content te maken, bewerken en beheren. Uiteraard ingestoken vanuit de menselijke behoeften.

Sonja Loth
Sonja Loth
Directeur van Social Inc.

Een succesvolle content(marketing) strategie in 2021 kan niet meer zonder de juiste verleidingstechnieken. Sonja gaat in op de laatste trends & ontwikkelingen op het gebied van contentmarketing. Zoals het belang van creativiteit en kwaliteit; buiten de gebaande paden durven gaan en durven te onderscheiden. Aan de hand van pakkende voorbeelden weet Sonja je te inspireren met de laatste updates als het gaat om contentmarketing. Na deze sessie ben je goed voorbereid op 2021!

Leanne Hermans
Leanne Hermans
Client Content Director bij MPG.today

Ontwikkelingen op het gebied van content marketing gaan heel snel en de concurrentie op aandacht van jouw klanten is enorm. Jouw bedrijf wil opvallen met online content, toch? Maar hoe pak je dat aan? Hoe verhoog je met unieke content jouw vindbaarheid en naamsbekendheid. Wat zijn nieuwe technieken en concepten om content marketing te verbeteren? Leanne weet ons als creatief strateeg te vertellen wat juist aanslaat en wat niet, en dat het belangrijk is om continu te blijven anticiperen en op basis van inzichten steeds moet schakelen.

14.45 - 15.00 uur

Middagbreak

Even tijd om je e-mail te checken of voor een korte yoga/meditatiesessie

Linda Terlage
Linda Terlage
Online fondsenwerver Rode Kruis

Bij het Rode Kruis is continu inspelen op de actualiteit, nieuwe kanalen en doelgroepen aan de orde van de dag. Immers, het Rode Kruis komt in actie in tijden van nood. Snel schakelen is dus een must. Maar hoe ga je om met donateurs die aan verschillende acties hebben gegeven. En hoe zorg je ervoor dat je ze aan je bindt. Linda neemt ons mee in de verschillende wervingsacties van het afgelopen jaar en laat ons zien waar zij tegenaan loopt.

Bart Meerdink
Bart Meerdink
Beeckestijn Business School

In de laatste 15 minuten krijg je de kans om vragen te stellen aan drie doorgewinterde content marketing experts. Een unieke mogelijkheid om hele specifieke vragen te stellen over content marketing uitdagingen waar je nu mee worstelt.