Digital Advertising update

 

Mediaplanning is steeds meer realtime. Dus belangrijk om ervoor te zorgen dat je strategie ‘always on’ is en realtime en live kan worden aangepast. Tijdens deze sessie gaan we in op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van real-time bidding, automated trading en programmatic buying. Ook komen de nieuwste digital advertising ontwikkelingen op mobile, video en social aan bod.

Fabian van der Wiele
Fabian van der Wiele
Clicktrust

Digital advertising biedt de marketeer steeds meer mogelijkheden en de techniek wordt voortdurend geavanceerder. Ook meer bedrijven zetten digital advertising in gedurende diverse fases in customer journey. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen waar je in 2021 absoluut mee aan de slag moet? Wat zijn de belangrijkste hacks waar je snel succes mee kunt boeken? Laat je inspireren door deze sessie en ga met deze learnings aan de slag zodat je meer rendement haalt uit digital advertising.

14.15 - 14.45 uur

Programmatic advertising

Marcel Udo
Marcel Udo
Connect73

Ontwikkelingen rondom programmatic advertising gaan razendsnel. Er komen steeds meer media bij en het programmatic ecosysteem qua platformen en marktspelers biedt voor adverteerders geweldige mogelijkheden. In deze sessie komen o.a. aan bod het verschil tussen Google DV360 en Google Display Netwerk en de invloed van het verdwijnen van de 3rd party cookie op je keuze.

14.45 - 15.00 uur

Middagbreak

Even tijd om je e-mail te checken of voor een korte yoga/meditatiesessie

Michiel Muller
Michiel Muller
DPG Media

Michiel Muller, Brandmanager Kids bij DPG Media, neemt ons in vogelvlucht mee door de digitale kanalenmix van Donald Duck Weekblad. Daarbij zoomt hij in op de gevestigde kanalen (waaronder bijvoorbeeld web, nieuwsbrieven en social). Ook nieuwe initiatieven en de bijbehorende learnings zoals de voice-action ‘De Donald Duck’, die het afgelopen jaar bekroond is met drie toonaangevende awards, komen uitgebreid aan bod.
Donald Duck is onderdeel van DPG Media, het grootste mediabedrijf van Nederland. De media van DPG komen al decennia lang dagelijks over de vloer bij miljoenen Nederlandse huishoudens. Met merken (van het AD tot Qmusic en van Libelle tot Donald Duck) die zowel de lezers als adverteerders een prachtig platform bieden. Centraal staan informeren, inspireren en entertainen. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Beeckestijn Business School

In de laatste 15 minuten krijg je de kans om vragen te stellen aan doorgewinterde digital advertising experts. Een unieke mogelijkheid om hele specifieke vragen te stellen over digital advertising uitdagingen waar je nu mee worstelt.