Digital Strategy update

De online wereld is van invloed op ons leven en werk. Digitalisering, robotisering en online media hebben een hele grote impact op organisaties en leiderschap. In dit laatste onderdeel van de DIM Estafette geven we je een aantal key waarden mee over veranderend leiderschap, zoals het belang van integriteit, heldere waarden, transparantie en autonomie in een online omgeving.
Essentieel: blijf je concentreren op mensen, hun behoeften en gedrag. Immers, een succesvol product of innovatie vervult vrijwel altijd een verlangen!

 

Mogelijk gemaakt door onze kennispartner

netprofiler
Anders Jansen
Anders Jansen
flowresulting

Digitalisering is een van de trends in de snel veranderende wereld die de succesvolle businessmodellen van de afgelopen decennia flink onder druk zet. Wat zijn de risico’s voor jouw bedrijf en wat zijn de kansen richting de toekomst? Anders en Maties vertellen je hoe je met een challenge op je businessmodel hier zelf praktisch mee aan de slag kan en hoe je de patronen van de succesvolste businessmodellen van vandaag kan benutten binnen je eigen organisatie. De sprekers van deze sessie zijn Anders Jansen en Maties van Voorthuizen.

Middagbreak

Even tijd om je e-mail te checken of voor een korte yoga/meditatiesessie

Dyon Metselaar
Dyon Metselaar
Netprofiler

Frans en Dyon Metselaar laten zien hoe je online campagnes door slim data gebruik optimaal opzet en target waardoor de cruciale 5 drivers van online succes verbeteren. Met cases die de resultaten van Google Ads, Shopping, SEO, display, social, e-mail en conversie boosten. Daarnaast tonen ze hoe grote en kleine bedrijven met een slim stappenplan een winstgevend conversie optimalisatie en online marketing programma kunnen opzetten. Met praktische tips en aansprekende voorbeelden van succesvolle B2C en B2B bedrijven.

Bart Meerdink
Bart Meerdink
Beeckestijn Business School

In de laatste 15 minuten krijg je de kans om vragen te stellen aan doorgewinterde digital strategy experts. Een unieke mogelijkheid om hele specifieke vragen te stellen over digital strategy uitdagingen waar je nu mee worstelt.