E-mailmarketing update

 

E-mailmarketing is steevast een van de succesvolste marketingmiddelen in de digitale marketingmix. Het is nog steeds zo populair door de hoge return on investment en de uitstekende meet-mogelijkheden. De ‘name of the game’ binnen e-mailmarketing is relevantie en uitstekende executie. Daarnaast kennis van de laatste ontwikkelingen en technologische mogelijkheden. Binnen e-mailmarketing vinden heel veel innovaties plaats en daarom organiseren wij deze update sessie. In kort tijdsbestek passeren de 5 belangrijke ontwikkelingen die je nog niet wist, een hele mooie case en een praktische ‘how to’ sessie.

 

Mogelijk gemaakt door onze kennispartner

copernica
Hans Molenaar
Hans Molenaar
Beeckestijn Business School
Michael Straathof
Michael Straathof
100% EMAIL

Wat zijn de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van emailmarketing anno 2021? En welke 3 email marketing hacks moet je zeker aan de slag. In een halfuur ben je weer helemaal up-to-date en kun je direct aan de slag met interessante tips en trics. Na deze sessie kun je in 2021 meer leads en omzet uit je e-mailmarketing activiteiten halen.

Derek Heek
Derek Heek
Copernica Marketing Software

De mate waarin je e-mails in de inbox worden geplaatst (deliverability) is een belangrijke metriek voor iedere e-mailmarketeer. Want wat is je boodschap nog waard als deze de ontvanger niet bereikt?

Deliverability is afhankelijk van veel factoren, waaronder consistentie in e-mailverkeer. Door COVID-19 zijn er schommelingen ontstaan in e-mailvolumes. Waar de ene sector opbloeide kwam de andere tot stilstand. Grote en onverwachte veranderingen in e-mailvolume hebben invloed op de deliverability.

In deze presentatie leer je hoe de reis van een e-mail eruit ziet. Per onderdeel van de reis krijg je concrete tips die je direct kunt gebruiken om je eigen deliverability te verbeteren. De presentatie vereist geen technische voorkennis, maar maakt wel een verdiepingsslag.

10.45 - 11.00 uur

Ochtendbreak

Even tijd om je e-mail te checken of voor een korte yoga/meditatiesessie

Sonja Bertrand
Sonja Bertrand
Hans Anders

De Hans Anders 'Post Purchase campagne' is verkozen tot de winnaar van de DDMA Award voor de Beste E-mailcampagne 2020. Met deze hyper-gepersonaliseerde e-mailcampagne weet Hans Anders klanten die een nieuwe bril hebben besteld positief betrokken te houden en de merkbeleving (‘toegankelijk, opmerkelijk en fun’) te verhogen. Sonja vertelt ons hoe zij hiertoe gekomen zijn.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Beeckestijn Business School

In de laatste 15 minuten krijg je de kans om vragen te stellen aan doorgewinterde e-mailmarketing experts. Een unieke mogelijkheid om hele specifieke vragen te stellen over e-mailmarketing uitdagingen waar je nu mee worstelt.