De customer journey bij ANWB

anwb

ANWB en kamperen zijn al decennia lang een vertrouwde combinatie.
Echter dient ANWB Kamperen, in een aantrekkende kampeermarkt (3,4 miljoen kampeer geïnteresseerden in Nederland) en toenemende concurrentie, wel top of mind te blijven als one-stop shop voor kampeervakantie-gerelateerde zaken.

Daarom is het des te belangrijker de doelgroepen gedurende de gehele customer journey te vinden en te binden d.m.v. digitale marketing. Onder meer door het genereren van een hoger bereik, grotere betrokkenheid en meer service en interactie. Alles met hogere omzet en klanttevredenheid tot gevolg.

Art onderzoekt waar de kansen en bedreigingen liggen en geeft een strategisch advies met concrete oplossingen op basis van digitale marketing. Van (user generated) content, social media en personalisatie tot multichannel inzet, traffic, conversie, voice en mobile.

Parallelsessie 2
Locatie: Podium 8 Tijd: 11:45 - 12:02 Art van der Vorm