Usability & Conversie update

 

Deze sessie richt zich op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van het meten en optimaliseren van de user experience, zodat je zo goed mogelijk kunt inspelen op de verwachtingen van je klanten. Dit om de juiste stappen te kunnen nemen naar een nog meer klantgerichte website en een hogere conversie. Hoe maak je van zoekers boekers!

 

Mogelijk gemaakt door onze kennispartner

ClickValue
Martin van Kranenburg
Martin van Kranenburg
Conversie en persuasion-expert

Wil je meer impact maken met je website, mailings, marketing automation, re-marketing of je social media posts? Van meer zoekers, boekers maken? Huidige klanten gretig maken om (meer) zaken met je te doen? Aan de hand van de NeuromarketingCode neemt Martin van Kranenburg je mee hoe je de kennis van experts zoals o.a. Kahneman, Cialdini en BJ Fogg kan bundelen in één NeuromarketingCode. Je ontdekt hoe je de principes kan vertalen naar de juiste woorden en designs. Vol energie, humor en met praktische tips laat hij je ervaren hoe je, aan de hand van de NeuromarketingCode: B=(MAT)+rU, met kleine aanpassingen binnen 48 uur meer resultaat kan boeken.

Mark de Winter
Mark de Winter
ClickValue

Hoe hebben grote en kleinere bedrijven zoals Tommy Hilfiger, NY Pizza, Internetbikes, Santander, Heineken en MKB Afval hun conversie optimalisatie (CRO) activiteiten en CRO programma opgezet en hier maximaal rendement uitgehaald? Frans Appels en Mark de Winter laten zien wat de 9 onmisbare onderdelen zijn van een succesvol en rendabel CRO-programma. Ze tonen learnings, pijnpunten en leerzame cases uit de praktijk waardoor jij morgen ook jouw CRO activiteiten op een hoger niveau kan brengen.

10.45 - 11.00 uur

Ochtendbreak

Even tijd om je e-mail te checken of voor een korte yoga/meditatiesessie

Sander Janssen
Sander Janssen
Freo (Rabobank)

Freo maakt, net zoals veel partijen in de markt, gebruik van CRO. Tijdens deze seminar geeft Sander, aan de hand van real-life voorbeelden, inzicht in welke nudges getest en toegepast worden om een groter aantal klanten naar de eindstreep te leiden. Gezien de sector waarin Freo zich bevindt zijn wij ons echter ook bewust van de ethische dilemma’s die dit met zich mee kan brengen. Sander licht dan ook een onderzoek toe dat samen met de AFM is uitgevoerd om dit risico te beperken.

Bart Meerdink
Bart Meerdink
Beeckestijn Business School

In de laatste 15 minuten krijg je de kans om vragen te stellen aan doorgewinterde usability en conversie experts. Een unieke mogelijkheid om hele specifieke vragen te stellen over usability en conversie uitdagingen waar je nu mee worstelt.